Poškozená zásilka

Při osobním odběru na prodejně/pobočkách Digitor.cz si zkontrolujte obsah balení zakoupeného zboží. Případné reklamace můžete uplatnit hned na místě.
 
Při přebírání zboží od přepravce si prosím zkontrolujte dodanou zásilku (doporučená postup zde). Pokud jeví známky poškození, nepřebírejte ji. Je-li zabalené zboží poškozeno a obal byl v pořádku, je nutné o tomto informovat buď přepravce, nebo naši společnost Digitor.cz, podle druhu vybrané přepravy zboží. 
  • Česká pošta - oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL - oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu: 
Napište prosím zprávu na reklamace@digitor.cz, kde vám poradíme s dalším postupem. Pokud upřednostňujete telefonický kontakt, jsme připraveni na reklamační lince 543 211 706.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Vážení zákazníci,
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, není možný osobní odběr u jakéhokoliv maloobchodního prodeje.

Náš eshop a prodej přes něj funguje nadále tak, jak jste byli zvyklí. V případě dotazů nás zastihnete na tel. čísle +420 543 211 706 pro prodej, nebo +420 548 220 068 kl. 120 pro reklamace.

Děkujeme, team Digitor.cz ve 100Mega Distributio s.r.o.