Poškozená zásilka

Při osobním odběru na prodejně/pobočkách Digitor.cz si zkontrolujte obsah balení zakoupeného zboží. Případné reklamace můžete uplatnit hned na místě.
 
Při přebírání zboží od přepravce si prosím zkontrolujte dodanou zásilku. Pokud jeví známky poškození, nepřebírejte ji. Je-li zabalené zboží poškozeno a obal byl v pořádku, je nutné o tomto informovat buď přepravce, nebo naši společnost Digitor.cz, podle druhu vybrané přepravy zboží. 
  • Česká pošta - oznamte osobně v den doručení na jakékoliv pobočce pošty.
  • PPL - oznamte do 3 pracovních dnů na tel. 844 775 775.
Pokud bylo zboží dodáno nekompletní nebo neodpovídá objednanému typu: 
Napište prosím zprávu na reklamace@digitor.cz, kde vám poradíme s dalším postupem. Pokud upřednostňujete telefonický kontakt, jsme připraveni na reklamační lince 543 211 706.

 

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.


MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud, nicméně z důvodů nařízení vlády není možné do odvolání zboží přebrírat osobně. Naše logistické služby fungují nadále tak, jak jste byli zvyklí



Váš Digitor